کت و شلوار غیرتمندانه

و شلوار گلسار رشت

ه ای و شلوار گلسار رشته ای به معنای ونی و شلوار با طرح گلساری و استایل کلاسیک و رشته ای است. این استایل به صورت کنارهای خمیده و دامنهای بیشتر طراحی شده است. این استایل با پوشش چندین پتو و پارچه نوعی از نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف مناسب است. این استایل به صورت خیلی شیک و زیبا طراحی شده است و برای نمایشگاه های فرهنگی و هنری مناسب است.

و شلوار غیرتمندانه یکی از رسمی‌ترین انواع لباس‌های مردانه است. در هویدا آقایان از گذشته‌های دور تا به امروز مرسوم بوده ‌است. اکثر آقایان در موقعیت‌های مختلف رسمی و نیمه ‌رسمی مانند جلسات کارگر دورهمی ها و مهمانی‌های مختلف مجالس عروسی و یا خواستگاری از و شلوار استفاده می‌کنند. با توجه به شغل و محیط کاری ممکن است به ‌صورت روزانه شلوارهای مختلفی به تن داشته باشند. اما نه‌ای که باعث تمایز هر کت و زیرجامه‌ شلوار از یک دیگر می‌شود، مدل یقه و نوع دگمه آن است.

همچنین ممکن است طرح‌های مختلفی برای پارچه‌های این مدل ست رسمی مردانه استفاده شود. مانند: راه ‌راه، ساده، چهارخانه و غیره. کفش قانونی مردانه نیز یکی از مهم ‌ترین ست هایی است که باید در جانب ‌ شلوار پوشیده شود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و مدل و شلوار خود کفش مناسبی را نسبت‌ به آن تهیه کنید.

و شلوار گورخری داماد - سکانس خنده دار هشتگ خاله سوسکه

رنگ زغالی و شلوار و تنبان نسکافه ای زنانه

مدل یقه شال نیز نمونه دیگر برای ‌های نیمه رسمی می‌باشد که بدون انشقاق بر رخ قرار می‌گیرد. معمولا از جنس مخمل و ساتن یا… است و دو طرف به صورت قرینه دوخته می‌شود.

به‌علت دوخت و زیرجامه هیچ محدودیت رنگی هستی ندارد ولیک از آنجایی که آقایان اغلب در موقعیت‌های رسمی یا نصف رسمی و زیرجامه می‌پوشند بهتر است از رنگ‌هایی مانند مشکی، طوسی تیره، قهوه‌ای، کرم و… برای و شلوار استفاده کنند. این رنگ‌های خنثی برای و شلوار مردانه مناسب‌ترند.

برندهای زیادی برای تولید و شلوار مردانه فعالیت دارند اما معروف‌ترین آن‌ها شامل ROBERTO CAVALLI, LOUIS VUITTON, ALEXANDER MQUEEN, GUCCI, POLIMPIER, PORSCHE DESIGN, BORCELLO, JAKAMEN, DOLCE & GABBANA می باشد.

کی شاپ یک با سابقه می‌باشد که فعالیت طولانی در عرصه فروش از طریق اینستاگرام دارد. عرضه کننده محصولات اورجینال با قیمت ارزان است و به ریخت حضوری و غیر حضوری فعالیت می‌کند. برای ابتیاع اشکال لباس مردانه و زنانه از محصولات متفرق کی شاپ بازدید کنید.

و شلوار ژست پاسداران و شلوار کلاسیک

افرادی که در این دسته قرار میگیرند با مسائلی مخالف با مردان کوتاه قد روبرو هستند، بنابراین راه حل  ها هم برعکس همان راه حل های قبلی ست.هدف این است که فاصبه آشکار سر تا انگشتان متعادل تر شود، بهتر است شلوار روی کفش بیفتد. آستین های کوتاه باعث میشود و تنبان شما حالت انقباضی دیده شود چون قد بلند هستید،نیاز مضمحل کارهایی انجام دهید که  آن را بلند تر نشان دهید. طول شما تا جایی که پاها شروع میشود، باید باشد. گر شما سه دکمه ای است، یک خط بلند روی بدن شما ایجاد میکند. اگر دو دکمه در پایین دارد، باز هم هم اتفاق می افتاد اما جهت آن متفاوت است.یک یقه اضافه بارک که حسب‌معمول در بالای جیب طرف راست قرار میگیرد،جلوه زیباتری به شما میبخشد ، جیب های مربعی هم همین حالت را دارند.این ها الگوهایی هستند که عنایت ها را به طرفین جلب میکنند. اگر دنبال انتخاب بهتری هستید میتوانید لباسهای سوا بپوشید که لزوما با هم ست نیستند. هماهنگ کردن زیرجامه با ی که با آن جور است، میتواند ظاهر بهتری به شما ببخشد میتوانید از دوال هم استفاده کنید

دیگران چه میبینند
کاربران