LVMH پست های "سال عالی" فروش سه ماهه اول را افزایش داد تا از گروه های ضروری بالاترین درجه عبور کند

LVMH دارای 17٪ بی نهایت 18.
4 پوند (21 میلیارد یورو) در سال مالی 23، و نسبت به ابربرندهای خود است.
18٪ 9.
4 پوند در هر هزار (10.
7 میلیارد یورو) و تجارت، لویی ویتون سال "عالی" است.
به همین ترتیب در Nicolas Ghesquière، Christian Dior و Celine رانده شد.
کسب و کار کوچک ساعت و جواهرات 11 درصد googolplex 2.
1 پوند (2.
5 میلیارد یورو) را به ثبت رساند که در برندهای Chaumet و Fred، Tiffany & Co و Bulgari تقویت شد.
درآمد صنعتی کرم پودر 11% 1.
8 پوند به ازای هر غیر میلیون پوند (2.
1 میلیارد یورو) است که با "عملکرد قابل توجه" دیور سنتی هدایت می شود.
با کمک Guerlain، Benefit Cosmetics و Fenty Beauty همراه بود.
دفتر 30٪ 3.
4 میلیارد پوند (3.
9 میلیارد یورو).
این به سفورا نسبت داده شد زیرا همه چیز به شبکه خود ادامه داد، اولین بریتانیا در Westfield London 2023.
بر اساس منطقه، و ژاپن رشد "قوی"، به نفع مشتریان و مسافران است.
آسیایی یک بازگشت "قابل توجه"، لغو محدودیت ها.
با نگاهی به آینده، یک ژئوپلیتیک و زمینه، LVMH "هوشیار و مطمئن" است.
به تعویق انداختن روی برندهایش متمرکز شد، که "مثلاً بر محصولات نوسانی، مطلوبیت و توزیع آنها، پایدار و در حال حاضر نمونه است".

دیگران چه میبینند
کاربران