طراحی تاسیسات ویلا طراحی ویلا جدید

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طرح گنبد ویلا طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

طراحی ویلا مدرن با محوطه سازی، شامل استخر زمین بازی و فضای سبز و روف گاردن

طراحی تاسیسات ویلا طراحی ویلا جدید

همان گونه که می دانید در طراحی ویلا که محدودیت چندانی در بکار گیری زیر بنای سازه وجود ندارد، کارفرما مزیت می دهد به به‌ازا سازه های 2 خوابه آن را به صورت 3 خوابه طراحی کند. لیک باید توجه داشته باشید که هر فاکتور ای را با هر متراژی نمی توان به صورت 3 خوابه طراحی نمود. طبق استاندارد ایران متراژ های کمتر از 130 متر چه در ساختمان های مسکونی و چه در سازه های ویلایی قابلیت جایگذاری 3 خواب را ندارند. چرا که در چنین حالتی نه تنها روی کیفیت طراحی فضاهای مختلف تاثیر می گذارد، بلکه معمولا یکی از اتاق ها از نظر اندازه و تهویه استاندارد نخواهد بود.

بر این اساس پیشنهاد می شود در پروژه های با متراژ پایین لزوما سازه ذات را 3 خوابه طراحی نکنید. استاندارد طراحی این بهر از فضا در پروژه رویارو با حداقل 12 واحد طول مربع می باشد. اما در وضع کلی یکی از اتاق ها را به عنوان اتاق والدین باید برابر با حداقل 15 واحد طول مربع در نظر داشته باشید. در حقیقت طبق مدل ساختمانی، فضاهایی با متراژ 140 تا 180 متر مربع می تواند به صورت 3 خوابه طراحی شود.

طراحی ویلا فلت طراحی ویلا مدرن

معمار این ویلای مدرن فردی به اعتبار Alexander Brenner Architekten می باشد . این ویلای مدرن در منطقه جنوبی جنگل های اشتوتگارت آلمان نهاد دارد و ار نظر جغرافیایی در منطقه فوق العاده خوش آب اقلیم و دلپذیری قرار افسرده است.

ویلاهای رودخانه یانگ چانگ را میتوان به عنوان یک ویلای امروزین و مدرن تصور کرد که با روش های زندگی چینایی در آمیخته است.

همچنین طراحی و دکوراسیون داخلی این مسکن بر پایه ی دو چیز پاخیره‌زن شده است که عبارتند از : سازه سفید شناور در بالای فضا و دیوارهای آجری ای که عایق بندی شده اند . از نکات بارز و ریزی که طراح به آن نگرش نشان داده است و باعث خاص تر شدن این ویلا گشته ، انعکاس طرح ویلا در رودخانه و نهایتا زیباتر صیرورت ساحت می باشد .

ویلای لوکس مدرن  کازا سون ویدا راست در نزدیکی پالما در جامعه اختصاصی سون ویدا ؛اولین ویلا از شش ویلای طرح ریزی شده در جزیره است، کاسا سون ویدا که به عنوان یک استاندارد جدید به‌قصد طراحی پیشرو است که بیشتر از نوستالژی به آینده منحرف است، با پیچش و پویایی خود توجه دنیای طراحی بین المللی را به خویشتن جلب می کند و مایورکا را به مقصد جدیدی برای کسانی که به دنبال کشف طراحی و الهام هستند تبدیل می کند.

طرح خونه ویلایی | زیباترین طراحی ویلا زبر العاده لوکس -

اصول طراحی ویلا را می استعداد در ساختار زیر جای داد:

اهمیت زیادی دارد که بودجه خریدار در بدو امر و پیش از نخست به طراحی و آغاز انجام‌دادن پروژه، در دید گرفته شده و به خوبی در موقع آن صحبت و مشاوره صورت بگیرد. همه چیز پس از آن بر مبنای این بودجه بندی اولیه پیش خواهد رفت و لازم است که در خصوص آن، قطعیت وجود داشته باشد. در صورتی که ملاک بودجه از سوی اکیپ طراحی مورد اهمیت و لحاظ قرار نگیرد، طراحی به سمت و سوی دیگری رفت و این احتمال به شدت وجود دارد که نتیجه کار برای ارتکاب چیزی فراتر از رویه بودجه مشتری بوده و عملا پیاده سازی آن با مشکلات اضافی همراه شود. با این حساب نیاز دارد که پیش از هر اقدامی تعداد بودجه مشتری در نظر گرفته شده و در خصوص آن مشورت مکمل با وی صورت بگیرد.

دیگران چه میبینند
کاربران