کت شلوار مدل افرا

جنس کار : کرپ مازراتی درجه یک مناسب چهار فصل- کیفیت منسوج ،دوخت و تنخور عالی ✅

+دکمه ها قابل بسته شدن میباشد✅ کمر شلوار زیپ و دکمه✅ قد کار کت : 85 cm قد کار شلوار : 105 cm✅

خردلی, زیتونی, سرمابی, کحل ای, طوسی, قرمز, کِرِم, مشکی

هیچ دیدگاهی برای این محصول رقعه نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن پشتیبانی:   هفت روز هفته، از ساعت پاسخگوی شما هستیم.

فروشگاه اینترنتی دوریتاسنتر در سال 1393 و با هدف ارائه پوشاک با کیفیت بانوان نخست به فعالیت نمود.درحال حاضر مجموعه دوریتا امکان فروش انلاین اشکال مانتو و پوشاک زنانه – لباس اسپرت – شنگولی و پوتین زنانه و ارسال به سراسر ایران را فراهم نموده است

تمام حقوق مادی و معنوی این فروشگاه متعلق به می باشد

کت و شلوار گورخری داماد - سکانس خنده دار هشتگ خاله سوسکه

کت و شلوار خط دار | بهترین خشکشویی کت و شلوار -

در مجموع کت وشلوار بخش آن دسته از لباس هایی است که در مراسم های رسمی و یا محل کار بیشتر مورد استفاده قرار میگ یرد. از همین رو شاید شماری افراد به بلد استفاده زیاد از آن و اجبار به شستشوی این لباس، ترجیح دهند که آن را در خانه بشویند. شاید برای این کار تبیین اقتصادی داشته باشند اما توجه به چند مضمون حائز قدر است. یکی اینکه شستشوی کت و شلوار در خانه علاوه بر کاهش کیفیت، ممکن است به لباس آسیب وارد کند. این امر سبب کاهش عمر و افراد را مجبور به خریداری یک دست کت و شلوار دیگر می کند. که همین امر سبب افزایش هزینه ها می شود. منتها اگر از یک برای این کار بهره ببرید، افزون بر زیبایی ظاهر، عمر لباس شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از حقیقی ترین دلایل سفارش کردن کت و شلوار ها به خشکشویی و عدم شستشو در خانه،  کت و شلوار ها می باشد؛ به همین منظور افراد بسیاری با توجه به بها مناسب، این را انتخاب می کنند. در خشکشویی واش تاش می توانید با مناسب ترین قیمت از خدمات ویژه اتوشویی و خشکشویی کت و شلوار ما استفاده نمایید و در وقت و هزینه خویش صرفه جویی نمایید. و از انواع خدمات این آلبوم بهره مند شوید.

کت و شلوار ژورنالی | راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟ -- سال 1400 یشمی مردانه | بهترین انتخاب کت و شلوار مناسب • راهنمای خریداری کت‌ و‌ شلوار مردانه -

نخستین نکته در خرید این نوع لباس آن است که باید بدانید کدام الگو کت مورد نظر است. شاید خیلی‌ها به این موضوع توجه نکنند، اما به عنوان مثال باید بگوییم کت‌هایی که دکمه‌های کمتری دارند رسمی‌تر بوده و برای مهمانی‌ها و مجالس عرفی مناسب هستند.

کت‌ و‌ شلوارهای رسمی معمولا رنگ‌های تیره دارند و پارچه‌های آن‌ها ساده‌ترست. بنابراین کت‌هایی با رنگ روشن و طرح‌دار یا اسب‌تیزرو نمی‌توانند گزینه مناسبی برای جلسات یا مهمانی‌های رسمی باشند.

افرادی که قد متوسط یا کوتاهی دارند باید به یاد داشته باشند کت های دو دکمه بهتر و برای قدبلند‌ها کت‌هایی که سه دکمه دارند مناسب تر است. افراد چاق بهتر است کت‌هایی را که دو چاک در قسمت پشت دارند انتخاب کنند تا قدری لاغر‌تر به نظر بیایند.

یکی دیگر از موارد پراهمیت در خرید آن است که کت باید کاملا میزان شما باشد. بیش از حد گشاد یا تنگ بودن کت تصویری کریه‌المنظر از شما نشان خواهد داد.

دیگران چه میبینند
کاربران