پیشرو در پرداختها و Klarna یک ریسمان الزام آور اپلیکیشن Klarna را راهاندازی کرده است که به کاربران اجازه میدهد و کارتهای خود را نسخههای یکسانی را دنبال کنند. این برد معادلهای نبرد را در فروشگاه حذف میکند، و به دنبال یک Klarna است که نشان میدهد 30 درصد از پاسخدهندگان بریتانیایی کارتی را امضا کردهاند که کارت چیزهای متفاوتی نبوده است. علاوه بر این، (48٪) مصرف کنندگان بریتانیایی که کارت های خود را مستقیماً خرید نمی کنند، جوایز در فروشگاه نمی گیرند، 87٪ برنامه ها یک نام تجاری را به دست می آورند. ترفند برنامه Klarna، کیف پول خداحافظی Stocard است که Klarna آن را در سال 2021 خریداری کرد. علاوه بر این، Klarna علاوه بر این، "کارت های دیجیتال" را در فروشگاه خود راه اندازی کرده است. لازم است، خرده فروشان شریک Klarna از طریق برنامه Klarna سه اقساط بدون بهره را به مشتریان خود ارائه می کنند. «تأکید میکند Klarna با چه حالتی از خردهفروشان آجر و ملات» و فرصتهایی که مشتریان آنها قبل، در حین و خرید مناسب دارند، «تجربهای همهکاناله را ممکن میسازد». دیوید فوک، مرد خوب در Klarna، میگوید: «در حالی که آنلاین طنیناندازی به سالهای قبل داشت، در حال حاضر، ۷۴ درصد فروش در بریتانیا به فروشگاههای آجر و ملات است. در Klarna، ما از تجربه عمومی جهان استفاده می کنیم، خواه این تجربه آنلاین باشد. بیورن گاس، در Klarna و Stocard، اظهار داشت: «کارتهای فیزیکی امروزی هستند و در خانه هستند، در نتیجه معاملات مشتریان و تجار وفاداری خود را از دست میدهند. "ما هر کس در موقعیت: دوست داشتنی هستیم، با این وجود هشیاری منحصربفرد به اطراف نمی دهیم. با تجهیز کاربران برنامه Klarna به کارت های آنها، ما پاداش هایی را که آنها در فروشگاه خریداری می کنند به روشی آرامش بخش در نظر می گیریم که هر کدام برای بازگشت حساب می شود.