مصرف کنندگان Teemill ورق را در این جمعه خسته نصب کردند

بزرگترین پلتفرم برنامه جهان، Teemill، کمپین #TakeBackFriday hurray را آغاز کرده است، جمعه شوم محیطی، مصرف کنندگان "راه حل هستند، نه مشکل".
Teemill یک همبستگی است که 10000 فروشگاه به مشتریان پیشنهاد می‌دهند لباس‌های ساخته شده از Teemill را به صورت پستی طولانی‌تر بپوشند.
تبادل، مصرف کنندگان شرکت کننده 5 پوند خرید وفاداری.
در روز جمعه (25 نوامبر)، هزاران خرده فروش محصولات مصرف کنندگان را تخفیف می دهند که تأثیر منفی بر محیط زیست دارد.
این لباس‌ها با استفاده از فناوری Teemill's Remill تغییر منظوره داشتند که منجر به دفن زباله شد.
در حال حاضر، 1 درصد از بالش‌های دنیا بازیافت می‌شوند و در ورقه‌های نصب شده خارج می‌شوند.
هدف فری لودر نرخ رشد بالا در مکاتبات ایجاد یک زنجیره بیان دسترسی باز است.
هر یک از آنها از مواد و انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند، در حال حاضر، مشتریان یک QR یونانی پشتی را راه اندازی می کنند.
رفتن به خارج از کشور بعد از اینکه سازمان‌هایی مانند WWF، Greenpeace، Surfers about Wawage، Society Conservationism و BBC Earth متبلور شدند.
برندها، اینفلوئنسرها، هنرمندان و خالقان هیجان‌انگیز را تشویق می‌کند تا زنجیره‌ای پیچ خورده، گونه‌ها محصولات پوشاک پایدار و دیسکی ایجاد کنند.
Teemill تاکنون 30000 کیلوگرم محل دفن زباله را منحرف کرده و از انتشار 1 کیلوگرم CO2e و 586 لیتر آب جلوگیری کرده است.
آنها 100 متر در برابر دانه ها به اندازه کافی نزدیک به سال 2027 هستند.
مارت دریک نایت، یکی از بنیانگذاران تیمیل، اظهار داشت: «جمعه سیاه در آثار ما نقش داشته است.
محصولات غالب شده دور ریخته شده، ایجاد می شود و محصولات و زباله قرار می گیرند.
به دگرگونی میزانسن دامن می زند و طبیعت را نابود می کند.
"ما Teemill را به خوبی ساخته ایم.
محصولات ما سینه بند سالی چهارم هستند و بازسازی می شوند، و به جای ایجاد آن، محصولاتی را تولید می کنیم.
نباید مستقیماً هزینه های زمین را به همراه داشته باشد، ما به عنوان ما که به هر سمتی این مسائل اهمیت می دهیم.
امکان پذیری ما را پایدار می سازد.
»

دیگران چه میبینند
کاربران