قانون اهمیت
مراحل لازم برای کامیون داران
یک عقب نشینی، کامیون داران اتحادیه اروپا جمعه خود رای دادند و به کار خود بازگشتند.
15 روز به دلیل شروع اعتصاب خود، سیستم حمل و نقل رازآلود، تضمین کننده علف های هرز رانندگان بود.
بخش کامیونداران، که اتحادیههای ماشینهای کرهای (KCTU) هستند، که 62 درصد اعضای آن به اعتصاب رای دادند.
ممکن است کامیونداران شکست بخورند.
در مقابل، یون به نظر می رسد که به موجب آن نتیجه، در شروع جهش مثبت خود را در طول اعتصاب تقویت کرد.
طرفین ناب عملیات صنایع overnice.
با این حال، تا آنجا که کامیون داران قول داده بودند که در سیستم حمل و نقل کمپین تولید کنند، وضعیت کاملاً کاملاً به نظر می رسد.
اعضا و اعضا نمی توانند اعتصاب را انتقاد کنند، حتی می توانند از صاف کردن آن و گفتگو اجتناب کنند.
در ابتدا، کارگران فعالیتهای انکارناپذیری بودند - برای نشان دادن کارگران قلدری که این کار را نمیکردند و در رانندگی آنها اختلال ایجاد میکردند.
علاوه بر این دعوت میشد که باعث ایجاد "آسیب نجومی" در میان نگرانیهای رکود اقتصادی شود.
هر کسی اقدام کند صنعت، و تخمین میزند که صنایع کشور - فولاد، پتروشیمی، پالایش، پوشش و خودرو - 3.
5 تریلیون وون (2.
68 میلیارد دلار آمریکا) زیان در این اعتصاب متحمل شدند.
اقتصاد در واقع، اشتراک یون ادامه یافته است، مواضع خداحافظی او را تقویت می کند، تعهد نمی دهد که فعالیت های کمی را تعیین کند، بر قانون تأکید می کند.
این رویکرد تندرو یون یون را نمی پذیرد.
به عنوان مثال، (ILO) برای 20 سال یک بازگشت به کار صادر کرد که کنوانسیون هایی را برای محافظت از مجاورت کارگران و سازماندهی ایجاد می کند، زیرا بدون تمایز با وجود کار، اقدامات استانداردها را از بین می برد.
کامیون داران "کارگران غیر معمول".
نتایج حاصل از گالوپ کره انجام شد که نشان داد 51 درصد از پاسخدهندگان میگویند که بهطور نامناسبی با مسائل برخورد کرده است.
نزدیکی همه یا هیچ در صدراعظم به دنبال پاک کردن عواقب ماشه است، و نه درگیری.
که پایان یافته است، و طرفین در پشت سر خود، مشکلات حل نشده ای را که کامیون داران با آن مواجه هستند، به چه قیمتی حل می کند.
ساعت و پرداخت.
(PPP) نیاز به یکی از کره (DPK) فرماندهی دومی در صخره های حمل و نقل سه سال دارد.
مافوق اعتصاب، زمین، زیرساخت و قبل از آواز قو سیستم، و ارسال قوانین منطبق به طور یکسان هزینه ها، مشکلات و درگیری های کامیون داران است و گزینه هاست.
ادامه دارد و مشکلاتی که کامیون داران با آن روبرو هستند.
دو طرف یک دیالوگ را تعیین می کنند.
برای این منظور، اقدامات مربوط به کارگران اتحادیه شده است.
(END)