شرکای شلوار جین ACS اطمینان می دهند

جین جین سوئدی جین با راه‌حل‌های پوشاک بیش از حد عجله‌ای (ACS) - گشت و گذار در بریتانیا - شرکتی است که از تیم‌های فروشگاه‌های جین پشتیبانی می‌کند.
100٪ پنبه ساخته شده است، هر شلوار جین تعمیر می شود، و مشتریان ACS شلوار جین خود را به دلیل خیاطان متخصص آن طولانی تر می کنند.
بن لاندبرگ، رز در Jeans، می‌گوید: «ما ACS هستیم، بدنه‌ای که پایداری ما را به اشتراک می‌گذارد و شلوار جین و شلوار جین مشتری‌مان را با خودمان مطابقت دارد.
"این به ما امکان می دهد تعمیرات خود را مطابق با افزایش تعمیراتی که ما انجام می دهیم، انجام دهیم، و مانعی برای مشتریان ما برای استفاده مجدد و سفر آنها به مدت طولانی تری می شود.
" کریس مونی، کاکاتری در پوشاک ACS، اظهار داشت: «حرکت طولانی‌تر منسوجات مد، همان چیزی است که ما در ACS داریم، و این شلوار جین یک اقدام پایدار است.
«متخصصان ما متخصصانی هستند که منسوجات را تجدید می‌کنند، لباس‌های آسیب‌دیده «غیرقابل استفاده» را به لباس‌های از قبل دوست‌داشتنی برمی‌گردانند که از بین رفته‌اند، اتفاقاً شرایط جدیدی هستند.
شرکت ما در ACS در حال گسترش منسوجات است که مکان‌های دفن زباله مد را منحرف می‌کند و به برندها و خرده‌فروشان جریانی تازه ارائه می‌کند.
»

دیگران چه میبینند
کاربران