اسکاچ اند سودا به دنبال ایتالیای مورد بهره برداری خود، برنامه هایی را برای سال 2022 ارائه کرده است. این برند مستقر در آمستردام اروپا را باز می کند، به عنوان مثال یک کاونت آگوست پرچمدار لندن، به طور مساوی در هلند، آلمان، فرانسه، بلژیک، سوئد و دانمارک قرار دارد. Scotch & Soda’s Italy و به همین ترتیب، 2022، 9 گوشه فروشگاه گرانقیمت، La Rinascente، شهرهایی مانند میلان، تورین، کالیاری و پالرمو را قرار میدهد. فردریک لوکف، مدیرعامل، اظهار داشت: "گل سرسبد میلان ما ایتالیای ما را تقویت می کند، جایی که ما به اندازه بالقوه، نشان دهنده یک مکان و مشتریان است، و نام تجاری ما، پشتیبان آمستردام است. این نشانه اروپا و استراتژی ما در حال غرق شدن است." جشن و نوشابه از همه کانال و جاهطلبی برند است که سال 2022 را تکمیل کرد. علاوه بر این، با توجه به بهینه سازی RFID Nedap، 27500 متری جدید و پایدار 27500 متر را تایید نمی کند.